Există mai multe tipuri de advertoriale care pot fi utilizate atunci când realizezi o campanie de advertoriale. În primul rând, sunt tipurile jurnalistice generale: interviu, editorial, poveste, știre. Apoi putem vorbi şi despre advertoriale sub formă de tutoriale “cum să”, liste de sfaturi și trucuri, studii de caz, etc.

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?

Care sunt advertoriale cu cele mai bune rezultate SEO?

Un advertorial este tipul de anunţ publicitar care arată ca o ştire reală sau ca orice alt tip de material jurnalistic. Advertorialele sunt articole care au ca scop obţinerea de acţiuni specifice din partea unui public. Aceste articole au aspect de editorial, însă cuprind un conţinut plătit pentru a promova un produs sau serviciu pe care publicul este invitat să îl achiziţioneze.

Înainte de discuta despre paşii de care să ţii cont în redactarea unor advertoriale optimizate SEO, este bine de ştiut că ele au dimensiuni şi forme diferite. Însă, indiferent de ce dimensiuni sau forme au acestea, advertorialele trebuie să spună o poveste!

Dacă povestea începe să prindă contur, iată câţiva paşi de bază care te vor ajuta:

  1. Studiază publicaţia pentru care vei scrie

Advertorialul tău va fi pus într-un context, într-o anumită categorie şi intr-un anumit design pe un website sau blog. Important este să cunoşti şi să stăpâneşti contextul.

  1. Identifică publicul

Înainte să redactezi advertorialul, asigură-te că ai identificat cerinţele publicului tău şi că vei ţine cont de ele. Cine este publicul şi mai exact, ce vrea? Te poţi folosi de un raport demografic şi psihologic al cititorilor. Urmăreşte poziţia acestora de-a lungul timpului în ceea ce priveşte advertorialele. Dacă ai îndoieli, pune întrebări specifice companiei.

  1. Identifică problemele publicului

Care este dorinţa dominantă a publicului? Ce emoţie vrei să trezeşti în cititorul tău? Răspunsurile la aceste întrebări te vor ajuta să identifici mesajul tău principal.

  1. Accentuează-ţi punctul de vedere

Insistă asupra lucrurilor care diferenţiază produsul/serviciul pe piaţă. Trebuie să creezi impresia că nu există un alt produs care să ofere beneficiile pe care le oferă produsul tău şi să exemplifici acest lucru.

 ***

ComunicarePR.ro oferă servicii de redactare articole plătite (advertoriale).

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online la agentia re7consulting, ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Articole relevante:

Leave a Reply

Articole recomandate

Facebook încearcă să copieze din nou aplicația Snapchat Aplicația Snapchat permite utilizatorilor săi să distribuie fotografii și alte actualizări care dispar după 24 de ore. Aceasta fiind funcția pe care c...
Topul lunar al celor mai vizibile agenţii de PR în online şi pe Facebook Conform ZeList, primele 3 agenţii de PR care au fost cele mai vizibile în online şi pe Facebook sunt RAN Events, Golin şi Rogalski Damaschin Public Re...
Ziua Națională a României. Semnificaţia zilei de 1 Decembrie Ziua Națională a României fost între 1866-1947, ziua de 10 mai, apoi, între 1948-1989, ziua de 23 august. Prin legea nr. 10 din 31 iulie 1990, promulg...
Wikileaks a dezvăluit capacitatea CIA de accesare a dispozitivelor Wikileaks a lansat în mediul online peste 8.000 de documente care atestă puterea și acoperirea pe care o are CIA (Central Intelligence Agency) asupra ...