Există mai multe tipuri de advertoriale care pot fi utilizate atunci când realizezi o campanie de advertoriale. În primul rând, sunt tipurile jurnalistice generale: interviu, editorial, poveste, știre. Apoi putem vorbi şi despre advertoriale sub formă de tutoriale “cum să”, liste de sfaturi și trucuri, studii de caz, etc.

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?

Care sunt advertoriale cu cele mai bune rezultate SEO?

Un advertorial este tipul de anunţ publicitar care arată ca o ştire reală sau ca orice alt tip de material jurnalistic. Advertorialele sunt articole care au ca scop obţinerea de acţiuni specifice din partea unui public. Aceste articole au aspect de editorial, însă cuprind un conţinut plătit pentru a promova un produs sau serviciu pe care publicul este invitat să îl achiziţioneze.

Înainte de discuta despre paşii de care să ţii cont în redactarea unor advertoriale optimizate SEO, este bine de ştiut că ele au dimensiuni şi forme diferite. Însă, indiferent de ce dimensiuni sau forme au acestea, advertorialele trebuie să spună o poveste!

Dacă povestea începe să prindă contur, iată câţiva paşi de bază care te vor ajuta:

  1. Studiază publicaţia pentru care vei scrie

Advertorialul tău va fi pus într-un context, într-o anumită categorie şi intr-un anumit design pe un website sau blog. Important este să cunoşti şi să stăpâneşti contextul.

  1. Identifică publicul

Înainte să redactezi advertorialul, asigură-te că ai identificat cerinţele publicului tău şi că vei ţine cont de ele. Cine este publicul şi mai exact, ce vrea? Te poţi folosi de un raport demografic şi psihologic al cititorilor. Urmăreşte poziţia acestora de-a lungul timpului în ceea ce priveşte advertorialele. Dacă ai îndoieli, pune întrebări specifice companiei.

  1. Identifică problemele publicului

Care este dorinţa dominantă a publicului? Ce emoţie vrei să trezeşti în cititorul tău? Răspunsurile la aceste întrebări te vor ajuta să identifici mesajul tău principal.

  1. Accentuează-ţi punctul de vedere

Insistă asupra lucrurilor care diferenţiază produsul/serviciul pe piaţă. Trebuie să creezi impresia că nu există un alt produs care să ofere beneficiile pe care le oferă produsul tău şi să exemplifici acest lucru.

 ***

ComunicarePR.ro oferă servicii de redactare articole plătite (advertoriale).

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Presa americană a trecut în revistă discursurile lui Barack Obama La final de mandat, presa americană trece în revistă anii în care Barack Obama a condus cea mai puternică naţiune de pe glob. Cu această ocazie, jurna...
Noțiuni introductive despre inbound marketing Conceptul de „inbound marketing” a fost introdus pentru prima dată în anul 2005, de către Brian Halligan, CEO și Fondator al companiei Hubspot, cu rol...
Razvan Capanescu – Chief Creative Officer al McCann Worldgroup Praga Razvan Capanescu a preluat conducerea, începând cu 15 august, a tuturor diviziilor McCann Worldgroup pe care le va conduce din punct de vedere creativ...
Disney va realiza conținut pentru Snapchat Snapchat este una dintre cele mai populare platforme de socializare, dar compania încearcă să aducă lucruri în plus, pentru a atrage şi mai mulţi util...