Există mai multe tipuri de advertoriale care pot fi utilizate atunci când realizezi o campanie de advertoriale. În primul rând, sunt tipurile jurnalistice generale: interviu, editorial, poveste, știre. Apoi putem vorbi şi despre advertoriale sub formă de tutoriale “cum să”, liste de sfaturi și trucuri, studii de caz, etc.

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?

Care sunt advertoriale cu cele mai bune rezultate SEO?

Un advertorial este tipul de anunţ publicitar care arată ca o ştire reală sau ca orice alt tip de material jurnalistic. Advertorialele sunt articole care au ca scop obţinerea de acţiuni specifice din partea unui public. Aceste articole au aspect de editorial, însă cuprind un conţinut plătit pentru a promova un produs sau serviciu pe care publicul este invitat să îl achiziţioneze.

Înainte de discuta despre paşii de care să ţii cont în redactarea unor advertoriale optimizate SEO, este bine de ştiut că ele au dimensiuni şi forme diferite. Însă, indiferent de ce dimensiuni sau forme au acestea, advertorialele trebuie să spună o poveste!

Dacă povestea începe să prindă contur, iată câţiva paşi de bază care te vor ajuta:

  1. Studiază publicaţia pentru care vei scrie

Advertorialul tău va fi pus într-un context, într-o anumită categorie şi intr-un anumit design pe un website sau blog. Important este să cunoşti şi să stăpâneşti contextul.

  1. Identifică publicul

Înainte să redactezi advertorialul, asigură-te că ai identificat cerinţele publicului tău şi că vei ţine cont de ele. Cine este publicul şi mai exact, ce vrea? Te poţi folosi de un raport demografic şi psihologic al cititorilor. Urmăreşte poziţia acestora de-a lungul timpului în ceea ce priveşte advertorialele. Dacă ai îndoieli, pune întrebări specifice companiei.

  1. Identifică problemele publicului

Care este dorinţa dominantă a publicului? Ce emoţie vrei să trezeşti în cititorul tău? Răspunsurile la aceste întrebări te vor ajuta să identifici mesajul tău principal.

  1. Accentuează-ţi punctul de vedere

Insistă asupra lucrurilor care diferenţiază produsul/serviciul pe piaţă. Trebuie să creezi impresia că nu există un alt produs care să ofere beneficiile pe care le oferă produsul tău şi să exemplifici acest lucru.

 ***

ComunicarePR.ro oferă servicii de redactare articole plătite (advertoriale).

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Aplicația Kaufland Scan&Pay a fost lansată în România Kaufland România, cel mai mare retailer alimentar de pe piața locală, a lansat tehnologia digitală prin care clienții săi îşi pot face cumpărăturile r...
Parerea mea despre jurnalism În momentul de faţă sunt în acea perioadă a vieţii care îmi oferă posibilitatea să studiez un domeniu foarte interesant şi anume jurnalismul (anul I l...
The Clickbait Era – CNSC | Prime România PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC) - The Clickbait Era. Eveni...
Plățile digitale au crescut cu 75% în 2016. Peste 7 milioane de tranzacții online şi mobile NETOPIA mobilPay, cel mai mare procesator de plăţi electronice de pe piaţa locală, a intermediat în 2016 peste 7 milioane de tranzacții electronice. ...