Aplicația Snapchat permite utilizatorilor săi să distribuie fotografii și alte actualizări care dispar după 24 de ore. Aceasta fiind funcția pe care cel mai recent experiment efectuat de Facebook se pare că ar încerca să o copieze de la Snapchat.

Conform unor screenshot-uri publicate pe internet, Facebook lucrează la o nouă facilitate care să permită grupurilor de prieteni să-și partajeze în mod privat diferite fotografi și alte actualizări care dispar după 24 de ore.

aplicația Snapchat
Sursă: mashable.com

Acest experiment a fost numit ”actualizări rapide” și a fost observat pentru prima dată de Tiffany Zhong, analistă la o firmă de capital de risc. Aceste actualizari rapide vor putea fi accesate prin intermediul unui emoticon nou care va apărea în colțul din dreapta sus al aplicației pentru Android sau iOS. De acolo, puteți adăuga prieteni în grupuri private și să vă trimiteți astfel de actualizări rapide care dispar în 24 de ore.

Un purtător de cuvânt al Facebook-ului a declarat că această funcționalitate este un experiment mai vechi și că nu se intenționează lansarea acestuia pentru toți utilizatorii. Cu toate acestea, experimentul oferă un aspect interesant asupra modului în care Facebook încearcă să încurajeze partajarea privată.

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Ziarul Adevărul – ediţie de colecţie de acum 100 de ani Ziarul Adevărul  a fost publicat intr-o zi de luni, 15 august 2016, în ediție de colecție realizată la împlinirea a 100 de ani de la intrarea României...
Noțiuni introductive despre inbound marketing Conceptul de „inbound marketing” a fost introdus pentru prima dată în anul 2005, de către Brian Halligan, CEO și Fondator al companiei Hubspot, cu rol...
5 tendințe pentru activitatea de optimizare SEO și promovare online Optimizare SEO și promovare online. Promovarea site-ului prin strategii de relatii publice online, optimizare SEO pentru Google, campanii de advertori...
Plățile digitale au crescut cu 75% în 2016. Peste 7 milioane de tranzacții online şi mobile NETOPIA mobilPay, cel mai mare procesator de plăţi electronice de pe piaţa locală, a intermediat în 2016 peste 7 milioane de tranzacții electronice. ...