ComunicarePR.ro îţi prezintă o listă formată din 6 bloguri de relatii publice din UK, prin intermediul cărora ai acces la tot ce te interesează despre PR.

1. PRexamples

PRexamples este un blog despre PR şi Social Media Marketing, creat de Rich Leigh în 2011 pentru a documenta toate cascadele creative şi campaniile pe care le-a întâlnit. Rich Leigh este, de asemenea, fondatorul a doua agenții de PR. Pe blogul PRexamples sunt acceptate și articole de la contribuitori.

2. PRmoment.com Blog

Editorul Ben Smith a lansat PRmoment in 2009 și continuă să mențină site-ul și blogul alături de editorul Daney Parker. Aces blog pune accent pe conversații cu experți în PR pentru a ajuta cititorii să înțeleagă mai bine care sunt tendințele actiale și punctele de durere din industrie. Blogul PRmoment este o resursă vitală pentru profesioniștii din domeniul comunicării moderne.

3. Stephen Waddington

Blogul lui Stephen Waddington oferă o perspectivă detaliată asupra unei serii de subiecte legate de industrie, inclusiv un raport recent – #FuturePRoof, privind sănătatea mintală în profesia de relații publice, precum și comentarii asupra unor tendințe actuale precum advocacy și educație suplimentară pentru cei care lucrează în industria de PR.

4. NevilleHobson.com

Neville Hobson este considerat ca fiind una dintre cele mai influente voci din industria de PR și cu cunoștiințe diverse despre tehnologiile digitale, dar și cu o înțelegere profundă a pieței și a tendințelor. După o carieră extinsă la IBM, Neville Hobson oferă acum companiilor sfaturi de piață și oferă cititorilor cunoștințe aprofundate
despre industria comunicațiilor și PR.

5. MK

Marcel Klebba și-a lansat blogul în septembrie 2016, pasiunea sa pentru social, PR și digital este evidentă prin stilul său de a scrie. Blogul său este destinat studenților cu scopul de a îi ajuta să înțeleagă mai bine industria. Bazându-se pe experiența sa academică, pe participarea la evenimente din industrie și pe stagii în cadrul agențiilor, Marcel investighează subiecte precum diversitatea în PR, dezvoltarea profesională și cele mai bune practici în domeniul social media.

6. NORTON’S NOTES

Începând cu anul 2007, Chris Norton a oferit industriei de PR o nouă abordare a tehnologiei, a strategiei sociale, a campaniilor și a gestionării crizelor de comunicare. Chris are o experiență bogată în PR, atât pe parte de agenție, cât și din cadrul unor companii. Acesta oferă cititorilor săi o abordare detaliată și interesantă a tendințelor actuale din industrie, cum ar fi modul de abordare a epidemiei de știri false și modul în care progresele tehnologice schimbă fața industriei de relații publice.

Sper că ți-a plăcut această listă cu bloguri de relatii publice și ai avut ce să citești. Cunoști alte bloguri de relatii publice din UK sau din alte țări, lasă un comentariu cu link-ul acestora și motivul pentru care le recomanzi!

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Beneficiile advertisingului asupra economiei, joburilor și a societatii civile “Value of Advertising” este un studiu independent realizat de Deloitte care a identificat beneficiile advertisingului asupra economiei globale, locuri...
25 de ani de navigare pe internet Se împlinesc 25 de ani de navigare pe Internet. În urmă cu 25 de ani, pe 23 august, 1991, publicul larg a avut acces pentru prima oară la World Wide W...
Profilul românilor care accesează platformele pentru locuri de muncă Locuri de muncă - unde își caută românii de muncă și care este profilul socio-demografic pe baza vârstei, ocupației și educației? Platformele pentru ...
Creația marelui castigător „Design the illy can” inclusă în illy Art Collection S-a dat startul la cea de-a doua ediție a concursului Design the illy can. Un artist român are șansa să-și expună viziunea artistică pe o ediție li...