Ai cerut o oferta SEO si ai observat ca in strategia de SEO Off-Page este mentionat si un buget pentru link building?

Acel buget este utilizat pentru achizitionarea de articole platite pe bloguri sau in presa, cu obiectivul de a atrage link-uri dofollow catre site-ul tau pe cuvintele cheie targetate.

Insa, Google tot urla public pe Twitter si prin publicatii de renume ca orice activitate platita de plasarea a unor link-uri pe site-uri sau bloguri este o incalcare grava a ghidului Google pentru webmasteri.

Ce inseamna acest lucru?

Simplu. Exista riscul ca site-ul tau, dar si cele care ti-au vandut link-uri sa fie penalizate de Google.

Informatii suplimentare pe acest topic poti citi in articolul publicat de seroundtable in 2018.

Ce este un advertorial?

Advertorialele sunt articole platite, un mix intre jurnalism / blogging si publicitate. Acestea reprezinta o unealta importanta in procesul de link building.

Publicarea acestor articole platite (advertoriale) pe alte site-uri si insearea de link-uri pe anumite cuvinte cheie relevante iti poate ajuta site-ul sa ajunga in topul rezultatelor organice din Google.

Insa, este important sa intelegi ca acest proces de publicare a articolelor platite cu link-uri dofollow catre site-ul tau este un proces care poate fi penalizat de Google.

De aceea, majoritatea companiilor care ruleaza campanii de advertoriale platite cu obiective SEO bine stabilite, aleg sa colaboreze cu agentii dedicate.

Agentii care pe langa ca obtin un pret pe advertorial mai mic, stiu si cum sa realizeze o strategie de link building care sa nu implice riscuri masive pentru site-ul afacerii tale.

Tine minte, advertorialele sunt o arma cu doua taisuri. Apeleaza la serviciile unei agentii si evita sa platesti pentru articole cu link-uri dofollow in publicatii sau bloguri de slaba calitate pentru a reduce riscurile.

Campanii SEO fara penalizari

Este posibil acest lucru? Pe scurt, da. Hai sa vedem cum:

  1. Se utilizeaza doar publicatii sau bloguri cu autoritate si trafic organic semnificativ.
  2. Se publica articole platite pentru SEO doar pe publicatii sau bloguri care au legatura cu domeniul de activitate al site-ului promovat.
  3. Calitatea link-urilor obtinute in cadrul campaniei de advertoriale SEO trebuie sa fie net superioara backlink-urilor obtinute in trecut.
  4. Se evita atragerea de link-uri platite plasate pe cuvinte cheie de tip „exact match”. De exemplu: „advertoriale platite” sau „campanii advertoriale”.
  5. Se publica continut unic, de calitate, relevant pentru potentialii clienti targetati.

Vrei sa implementezi o campanie de articole platite?

Agentia OneMedia X Group te poate ajuta sa faci acest lucru si sa eviti sa fii penalizat.

Cere o oferta SEO si vei beneficia de articole de calitate, pe care le publicam doar pe site-uri cu autoritate si trafic organic.

De asemenea, in cadrul campaniilor noastre de SEO Off-Page, ne axam si pe promovarea site-ului tau prin native advertising.

Ce este native advertising?

Unii spun ca doar o alta denumire pentru advertorialele clasice. Insa, acest lucru nu este adevarat.

Native advertising-ul este mult mai mult de atat si noi te ajutam sa-l intelegi, dar si sa-l integrezi in campania ta de SEO si Link Building.

Native advertising este un tip de promovare (advertising), in care mesajul publicitar este livrat intr-o forma similara (nativa) contextului in care apare.

Spre exemplu, un articol publicat pe un site cu scopul de a promova un produs, poate avea aceeasi forma si stil ca un material editorial propriu respectivei platforme.

Cuvantul “nativ” se refera astfel la coerenta intre mesajul publicitar si celelalte elemente de continut din contextul in care este publicat.

Ce rol ocupa o campanie de native advertising in cadrul unei strategii SEO?

Prin native advertising se obtin 2 beneficii majore pentru client: trafic de calitate si link-uri care contribuie in mod pozitiv la cresterea vizibilitatii organice a site-ului promovat.

Pentru a se ajunge aici, este insa nevoie de un plan de actiune si o serie de resurse.

In campaniile de SEO realizate de Agentia OneMedia X Group, procesul consta in:

  1. Stabilim impreuna cu clientul care este mesajul pe care dorim sa-l transmitem, cui dorim sa-l transmitem si prin ce site-uri, publicatii online sau bloguri.
  2. Stabilim modul in care transmitem mesajul catre audienta targetata, astfel incat efortul depus sa genereze trafic relevant din articole informationale, educative, analize de piata, infografice, materiale video, etc.
  3. Promovam articolul sau articolele si masuram rezultatele obtinute: reach, trafic atras pe site, vanzari generate, % de crestere al vizibilitatii organice.

De ce sunt serviciile noastre cea mai buna solutie pentru site-ul tau?

Publicam articole de calitate doar pe site-uri bine intretinute. Nu ne bazam pe ferme de advertoriale. Redactam toate articolele cu focus pe plusul de valoare adus potentialilor cititori si apoi le optimizam din punct de vedere SEO in raport direct cu competitorii din Google.

Ne-am specializat in strategii de link building eficiente si colaboram doar cu site-uri cu Domain Authority (DA) peste 30. Articolele sunt publicate de editorii site-urilor, publicatiilor sau blogurilor cu care colaboram pentru a evita sa fim penalizati de Google.

Te putem ajuta cu: Advertoriale SEO pentru Link Building, Advertoriale pentru Brand Awareness – Online Reputation Management (ORM), Advertoriale pentru Lead-uri si Conversii – Native Advertising sau Comunicate de Presa.


Se cauta in Google:

– campanii advertoriale, advertoriale, pret advertorial, advertoriale platite, advertoriale pe bloguri, ce este un advertorial, advertorial, articole platite, oferta seo.