Acestea sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare atunci când realizezi campanii targetate de advertoriale:

1. Obiective

Mediul online îţi oferă posibilitatea creării de reclame cu format şi conţinut specific obiectivelor campaniei targetate de advertoriale.

2. Targetare

Cu toţii iubim remarketingul pentru rezultatele bune pe care le oferă acesta. Remarketingul pe Facebook poate returna rate foarte bune de conversie, la costuri mici pe conversie.

Putem retargeta vizitatorii site-ului prin crearea unui Custom Audience şi instalarea unui tracking pixel pe toate paginile site-ului. Ce aduce în plus retargetarea pe această platformă, comparativ cu Adwords, este posibilitatea creării unor audienţe din baze de date: emailuri sau telefoane.

3. Imagini

Facebook este în mare parte un canal vizual. Nu neglijaţi importanţa bannerului folosit pe Facebook, acesta trebuie să fie relevant pentru publicul selectat.

De asemenea, trebuie să ţineti cont de faptul că, deşi Facebook aprobă aproape instant reclamele, în scurt timp le poate dezaproba. Una dintre cele mai frecvente cauze de dezaprobare este depăşirea limitei de 20% text în imagine. Puteţi verifica cu un tool acest procent.

Nu în ultimul rând, deşi Zuckerberg vrea să monetizeze cât mai mult îndrăgita reţea socială, există o suită întreagă de politici care reglementează ce avem voie să folosim în imaginile promovate.

4. Măsurare

Dacă obiectivul campaniei voastre îl reprezintă conversiile, Facebook vă pune la dispoziţie un Conversion Tracking pixel, asemenea celui din Adwords, pe care trebuie să îl instalaţi pe pagina de confirmare a conversiei.

Însă, dacă nu există un landing page dedicat campaniei de Facebook, pixelul Conversion Tracking va returna eronat rezultatele.

Astfel, recomandarea noastră este parametrizarea URL-urilor folosite în campaniile Facebook pentru a măsura cât mai corect rezultatele. Putem culege apoi rezultatele corecte în Analytics, prin setarea de goal-uri sau prin e-commerce tracking.

BONUS: Care credeţi că e mai ok pentru un site? O campanie pe Facebook cu target pagina de Facebook a site-ului sau o campanie pe Google Ads cu target site-ul?

Cele două canale nu se exclud. Trebuie să testezi ce funcţionează cel mai bine pentru site-ul tău. Poţi testa atât campanii Google Ads, cât şi campanii de Facebook, atât pentru descoperirea de public nou, bazându-te pe interese, cât şi remarketing pentru publicul ce a ajuns deja în site-ul tău. Poţi urmări ulterior folosind Google Analytics care din cele 2 canale converteşte mai bine pentru a orienta balanţa bugetului către cel mai profitabil din cele două.

Solicită o ofertă pentru campanii targetate de advertoriale:

Experimentează puterea unei campanii de advertoriale pentru o performanţă ridicată în Social Media & SEO.

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

One thought on “4 lucruri interesante in campanii targetate de advertoriale

Leave a Reply

Articole recomandate

25 de ani de navigare pe internet Se împlinesc 25 de ani de navigare pe Internet. În urmă cu 25 de ani, pe 23 august, 1991, publicul larg a avut acces pentru prima oară la World Wide W...
Comunicat de Presa: Elite Business Club, Bucuresti, 5 oct Elite Business Women continua sesiunile de networking & antreprenoriat, marca Elite, cu a 31 a editie a evenimentului Elite Business Club, ce va a...
Cum sa foloseşti bloggingul pentru a obţine un loc de muncă Dacă ai deja un blog, ştii că această activitate este o modalitate foarte bună de a îţi exprima ideile, de a inspira discuţii sau de a intra în contac...
13 idei de articole pentru blog ComunicarePR vă prezintă 13 idei de articole pentru ale voastre blog-uri. Care sunt relațiile cu ceilalţi bloggeri? Care sunt paginile de Fa...