Încă de la apariţia publicităţii în mediul online a apărut şi dilema “campanii targetate de promovare online sau campanii generaliste în offline”. În prezent, bugetele alocate pentru realizarea de campanii targetate au egalat sau chiar depăşit bugetele pentru mediul offline în anumite ţări.

Argumente pro şi contra vor exista mereu pentru fiecare mediu în parte, dar realitatea este că de la an la an bugetele alocate pentru promovare offline scad şi se redistribuie pentru realizarea de campanii targetate de promovare online, însă înainte de a intra în această discuţie complicată este important să definim cele două medii.

Promovarea Online cuprinde toate canalele care folosesc internetul pentru a livra mesajul publicitar.

  • Search Engine Marketing (SEM) – Adwords, Bing Ads, etc.
  • Social Media Marketing – Facebook, G+, Linkedin, Twitter, etc
  • Display Advertising – Google Display Network
  • Email Marketing
  • Mobile Advertising
  • Optimizarea SEO

Promovarea Offline cuprinde toate canalele care nu depind de internet pentru a-şi livra mesajul publicitar:

  • TV
  • Radio
  • Presă
  • Outdoor / Indoor
  • Cinema

Marketingul tradiţional ajută foarte mult la notorietate, dar nu este o garanţie a creşterii explozive a vânzărilor. Cantitativ, această metodă atinge cei mai mulţi consumatori, dar nu îi converteşte neapărat în cumpărători.

În schimb, campaniile targetate de promovare online prin intermediul reclamelor plătite este cea mai rapidă cale de a ajunge la clienţii tăi, graţie tehnologiilor existente şi posibilităţilor de a realiza o targetare avansată o potenţialilor clienţi.

Din punctul meu de vedere, un site de calitate şi pe care se publică un continut relevant, poate să ofere un start foarte bun pentru realizarea unui brand în mediul online, indiferent de tipul de afacere.

Prin intermediul serviciilor de promovare online disponibile pe acest site vei putea beneficia de campanii targetate pentru că noi alegem blogurile cele mai potrivite pentru promovarea produselor şi serviciilor tale, atât bloguri de nişă,dar şi bloguri generaliste sau site-uri de ştiri relevante.

ComunicarePR.ro oferă servicii pentru campanii de advertoriale!
Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Interviu despre site-ul BucharestJournal.ro 1. Salut, Marius, ce te-a determinat să lansezi site-ul BucharestJournal.ro? Salut, în primul rând îţi mulţumesc pentru ocazia de a acorda acest inte...
Fotografiile care vor deranja perfecționistul din tine Creierul nostru preferă ordinea, de aceea această colecție de imperfecțiuni este atât de deranjantă. Lucrurile care sunt ordonate sunt concepute de cr...
Parerea mea despre jurnalism În momentul de faţă sunt în acea perioadă a vieţii care îmi oferă posibilitatea să studiez un domeniu foarte interesant şi anume jurnalismul (anul I l...
Amazon Go – cea mai avansata tehnologie de cumpărături din lume Amazon vrea să schimbe comerțul cu totul. Nu numai cel electronic, ci și cel offline. A lansat Amazon Go, un magazin offline în Seattle. Mai întâi să ...