Încă de la apariţia publicităţii în mediul online a apărut şi dilema “campanii targetate de promovare online sau campanii generaliste în offline”. În prezent, bugetele alocate pentru realizarea de campanii targetate au egalat sau chiar depăşit bugetele pentru mediul offline în anumite ţări.

Argumente pro şi contra vor exista mereu pentru fiecare mediu în parte, dar realitatea este că de la an la an bugetele alocate pentru promovare offline scad şi se redistribuie pentru realizarea de campanii targetate de promovare online, însă înainte de a intra în această discuţie complicată este important să definim cele două medii.

Promovarea Online cuprinde toate canalele care folosesc internetul pentru a livra mesajul publicitar.

  • Search Engine Marketing (SEM) – Adwords, Bing Ads, etc.
  • Social Media Marketing – Facebook, G+, Linkedin, Twitter, etc
  • Display Advertising – Google Display Network
  • Email Marketing
  • Mobile Advertising
  • Optimizarea SEO

Promovarea Offline cuprinde toate canalele care nu depind de internet pentru a-şi livra mesajul publicitar:

  • TV
  • Radio
  • Presă
  • Outdoor / Indoor
  • Cinema

Marketingul tradiţional ajută foarte mult la notorietate, dar nu este o garanţie a creşterii explozive a vânzărilor. Cantitativ, această metodă atinge cei mai mulţi consumatori, dar nu îi converteşte neapărat în cumpărători.

În schimb, campaniile targetate de promovare online prin intermediul reclamelor plătite este cea mai rapidă cale de a ajunge la clienţii tăi, graţie tehnologiilor existente şi posibilităţilor de a realiza o targetare avansată o potenţialilor clienţi.

Din punctul meu de vedere, un site de calitate şi pe care se publică un continut relevant, poate să ofere un start foarte bun pentru realizarea unui brand în mediul online, indiferent de tipul de afacere.

Prin intermediul serviciilor de promovare online disponibile pe acest site vei putea beneficia de campanii targetate pentru că noi alegem blogurile cele mai potrivite pentru promovarea produselor şi serviciilor tale, atât bloguri de nişă,dar şi bloguri generaliste sau site-uri de ştiri relevante.

ComunicarePR.ro oferă servicii pentru campanii de advertoriale!
Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Aplicația Kaufland Scan&Pay a fost lansată în România Kaufland România, cel mai mare retailer alimentar de pe piața locală, a lansat tehnologia digitală prin care clienții săi îşi pot face cumpărăturile r...
Creația marelui castigător „Design the illy can” inclusă în illy Art Collection S-a dat startul la cea de-a doua ediție a concursului Design the illy can. Un artist român are șansa să-și expună viziunea artistică pe o ediție li...
Retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016 Retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016 este primul articol de acest tip pe care îl realizez de când dețin acest blog și în același timp, acest ar...
How to write an advertorial that sells An advertorial is a combination of advertisement and editorial. It's a news or human-interest story that sells your product or service. The art of wr...