Se pare că aplicația Snapchat preia controlul asupra social media și nu poate fi oprită. Fotografiile și clipurile video sunt cea mai tare metodă de comunicare în prezent și Snapchat oferă platforma perfectă pentru a satisface aceste nevoi.

În acest articol, vei afla care sunt cele 5 motive pentru care consumatorii de mobile descarcă aplicația Snapchat și de ce a reușit această aplicație să depășească branduri precum Facebook și Twitter.

descarcă aplicația Snapchat
Care sunt motivele pentru care utilizatorii aleg să folosească aplicația Snapchat?

1. Extrem de ușor de utilizat

Consumatorii de mobile par să graviteze instantaneu către Snapchat datorită simplității acestei aplicații. În doar câțiva pași simpli, un utilizator se poate bucura de întreagă experiență pe care o oferă Snapchat:

1. Descarcă aplicația Snapchat
2. Îți faci cont
3. Adaugi persoanele sau brandurile pe care dorești să le urmărești
4. Realizezi o fotografie sau un clip video
5. Adaugi orice text / filtre sau desene
6. Setezi limita de timp pentru fotografie
7. Poți să o trimiți celor care dorești

Consumatorii devin instantaneu dependenți de platformă pentru că Snapchat a reușit să ofere un mod convenabil pentru utilizatori de a își distribui fiecare clipă sau moment al vieții.

2. Snapchat oferă consumatorilor acces la lucruri pe care înainte nu le aveau

Cu toții știm că publicitatea poate fi o piedică. Postările sponsorizate de pe Instagram și Twitter nu mai sunt originale și consumatorii s-au obișnuit să ignore acest tip de conținut.

Snapchat oferă o abordare diferită din punct de vedere al publicității. Pentru industria filmelor, acest lucru înseamnă: acces în spatele scenei, evenimente de pe covorul roșu transmise live și în exclusivitate prin aplicația Snapchat. Unii artiști chiar au folosit Snapchat pentru a lansa un videoclip muzical și grupul Disney ABC TV doreşte să lanseze pe 3 ianuarie un nou show online, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul Snapchat.

3. Snapchat Discover oferă actualizări despre evenimente curente

În ianuarie 2015, Snapchat a lansat secțiunea Discover care permite utilizatorilor să obțină actualizări despre evenimente curente și acest update a devenit cea mai tare modalitate pentru consumatorii de mobile de a face acest lucru.

Snapchat Discover permite utilizatorilor să exploreze diferite tipuri de conținut din diferite perspective editoriale. Fiecare canal se actualizează la fiecare 24 de ore cu videoclipuri noi. În prezent este alcătuit din 19 branduri diferite precum:

1. Mashablesnapchat discover
2. CNN
3. Food Network
4. Wall Street Journal
5. ESPN
6. Cosmopolitan
7. People
8. BuzzFeed

La fiecare câteva luni, Snapchat elimină și adaugă branduri în funcție de performanțele și preferințele utilizatorilor.


Descoperă comportamentul copiilor în mediul digital.


4. Statisticile dovedesc cât de importantă a devenit aplicația Snapchat

În luna iunie 2015, Snapchat a raportat că aplicația a ajuns la peste 200 de milioane de utilizator. Peste 800 de milioane de fotografii și videoclipuri sunt încărcate zilnic și sunt create peste 400 de milioane de povestiri pe zi. Totuși, în mod surprinzător, doar 1% din marketers folosesc Snapchat.

Cine și cum folosește Snapchat în România?

  • 31% dintre tinerii de 18-24 de ani au cont și 57% dintre ei folosesc aplicația zilnic
  • 52% dintre adolescenții de 14-17 au cont și 65% intră zilnic
  • Timpul petrecut zilnic pe Snapchat este în medie de 28 minute. În comparație, pe Facebook se stă în medie 118 minute/zi, iar pe Instagram, 43 minute/zi.
  • 62% dintre adolescenți aleg Snapchat în defavoarea Facebook și Instagram.

5. Interacțiunea cu brandurile devine mai personală

Printre adolescenții americani, Snapchat se pare că este cea mai populară aplicație, depășind chiar și Facebook. Conform unui studiu realizat de către Piper Jaffray, 19% dintre adolescenții americani au declarat că Snapchat este cea mai importantă rețea socială. În mod evident, millennials este marea audiență a acestei aplicații și acest lucru atrage brandurile pentru utilizarea Snapchat în strategia de marketing.

Snapchat permite utilizatorilor săi să simtă o legătură personală cu brandurile care folosesc aplicația. Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a ajunge la audiența millennial, Snapchat ar putea fi răspunsul.

arrow_shareClick pe Share pentru a distribui şi prietenilor tăi! Îţi mulţumim! 🙂
Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Google sărbătoreşte Ziua Națională a României Ziua Națională a României este sărbătorită de Google. Așa cum face de câțiva ani, imediat după miezul nopții, gigantul IT și-a modificat pagina de sta...
Statisticile realității dure cu care se confruntă România Potrivit celui mai recent raport pus la dispozitie de World Vision România, „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural, 2016”, lipsa de acces la serviciil...
25 de ani de navigare pe internet Se împlinesc 25 de ani de navigare pe Internet. În urmă cu 25 de ani, pe 23 august, 1991, publicul larg a avut acces pentru prima oară la World Wide W...
13 idei de articole pentru blog ComunicarePR vă prezintă 13 idei de articole pentru ale voastre blog-uri. Care sunt relațiile cu ceilalţi bloggeri? Care sunt paginile de Fa...