optimizare SEO și promovare online

Optimizare SEO și promovare online. Promovarea site-ului prin strategii de relatii publice online, optimizare SEO pentru Google, campanii de advertoriale este un domeniu care înregistrează un trend crescător la nivel mondial, dar și în rândul afacerilor din România.

Astăzi, utilizatorul și experiența acestuia în site este în centrul atenției, fie că ne referim la serviciile de creare site WordPress, fie la campaniile de advertoriale și promovare online. Pe termen lung, experiența de brand este cea care se va dovedi eficientă.

5 tendințe pentru activitatea de optimizare SEO și promovare online:

1.Optimizarea site-ului: oferirea de informații de calitate, interactivitate și suport rapid pentru clienți.

5 tendințe pentru activitatea de optimizare SEO și promovare online

Astăzi nu mai este suficient să scriem în site câteva descrieri succinte pentru produsele și serviciile comercializate. Acum, clientul se așteaptă să vadă cât mai mult text și conținut relevant în site, care să îi ofere atât informații despre caracteristici, cât și, mai ales, informații în legătură cu calitatea și utilitatea produsului sau a serviciului.

Campaniile de optimizare SEO și promovare online pentru afacerile care au un blog activ pe site, au un grad mai mare de răspuns din partea clienților decât site-urile care afișează doar produse și servicii, fără să ofere clienților informații relevante din nișa în care activează.

2.Utilizarea elementelor vizuale în campaniile de optimizare SEO și promovare online.

Pentru a spori răspunsul și interactivitatea clienților, tot mai multe campanii de promovare online utilizează astăzi elemente vizuale.

Filmulețele video, podcast-urile și infograficele sunt folosite eficient atât pentru lansarea, cât și pentru promovarea rapidă a unui produs sau serviciu. Folosirea filmulețelor video pentru prezentarea, explicarea și vânzarea unui produs sau serviciu se consideră a fi astăzi una dintre cele mai eficiente modalități de promovare, de atragere și de păstrare a clienților.

3.Personalizarea optimizării SEO și  promovarii online.

optimizare SEO și promovare online

Odată cu crearea unui conținut interactiv în site și blog, este nevoie de personalizarea informației.

Personalizare înseamnă să cunoaștem și să ne adresăm direct și în conformitate cu nevoile și preferințele clientului. Personalizarea înseamnă să oferim clienților, în funcție de stadiul în care se află în procesul de cumpărare, posibilitatea de a selecta dintr-o varietate de opțiuni. În acest fel, ajutăm atât clienții, cât și compania, să economisească timp și bani.

O strategie personalizată de optimizare SEO și promovare online va avea ca finalitate obținerea unui feedback valoros din partea clienților privind nevoile acestora, adaptarea conținutului site-ului, adăugarea de informații utile privind produsele și serviciile prezentate în site.

Prin mentinerea unei relații personalizate cu clientul și monitorizarea statisticilor de web marketing, o companie va cunoaște care sunt modalitățile cele mai eficiente pentru atragererea și menținerea unor clienți multumiți.

4.Creșterea investiției în campaniile de promovare online și optimizare SEO pentru Google.

optimizare SEO și promovare online

Campaniile de optimizare SEO și promovare online sunt folosite frecvent pentru segmentarea și atragerea de clienți noi. Clienții au tendința să-și petreacă o mare parte din timpul liber cu navigarea pe internet, în special pe Google și pe rețelele de social media.

Oamenii de marketing au posibilitatea, prin campaniile de promovare online pe care le creează și administrează, să se adreseze, în mod personalizat, către diverse grupuri specifice de clienți.

În acest context, utilizarea campaniilor de promovare online bine targetate, îndreptate exact către publicul țintă vizat, în momentul în care aceștia sunt pe internet și caută informații, produse și servicii, se poate traduce printr-o creștere substanțială a vânzărilor provenite din online.

Din ce în ce mai multe companii folosesc campaniile de promovare astăzi și aleg să crească bugetul pentru promovarea online prin campanii de advertoriale și prin optimizare SEO pentru Google.

5.Creșterea importanței designului mobile friendly.

optimizare SEO și promovare online

Odată cu această tendință se conturează și necesitatea realizării unor site-uri mobile responsive, care să se adapteze dispozitivelor mobile. Utilizarea dispozitivelor mobile, cum ar fi smartphone-uri și tablete, permite cât mai multor persoane să se conecteze online și să găsească răspunsuri immediate pentru cererile și preferințele lor specifice.

Dacă dorim eficientizarea strategiei de optimizare SEO și promovare online, atunci promovarea pe dispozitivele mobile este un aspect important pe care să îl luăm în calcul. De asemenea, Google a anunțat, în mod oficial că, începând cu 21 aprilie 2015, site-urile mobile friendly vor fi poziționate mai bine în rezultatele Google.

Experiența de navigare de pe mobil a site-urilor va fi un factor de ranking a site-urilor pe Google. Dacă site-ul dvs. are ca scop, în mod direct sau indirect, obținerea de venituri, atunci cu siguranță aveți nevoie de un site cu design mobile friendly.

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online & SEO - ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

Cursuri Google gratuite prin intermediul platformei Atelierul Digital Cursuri Google gratuite prin intermediul platformei Atelierul Digital. Tutoriale gratuite de marketing online oferite de Google. Google a lansat în...
Facebook încearcă să copieze din nou aplicația Snapchat Aplicația Snapchat permite utilizatorilor săi să distribuie fotografii și alte actualizări care dispar după 24 de ore. Aceasta fiind funcția pe care c...
Aplicația Kaufland Scan&Pay a fost lansată în România Kaufland România, cel mai mare retailer alimentar de pe piața locală, a lansat tehnologia digitală prin care clienții săi îşi pot face cumpărăturile r...
Statisticile realității dure cu care se confruntă România Potrivit celui mai recent raport pus la dispozitie de World Vision România, „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural, 2016”, lipsa de acces la serviciil...