Optimizarea SEO – ce este și ce înseamnă promovarea online a site-ului? Noţiunea de optimizare SEO a apărut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare.

Tot atunci specialiştii şi-au dat seama de necesitatea unui control conştient în procesul de creştere a vizibilităţii în motoarele de căutare, şi acest fapt a dat naştere unei noi ştiinţe: SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, care are drept scop mărirea traficului calitativ al unui site.

Optimizarea SEO a unui site implică un set de operaţii efectuate în sensul creşterii poziţiilor unui site web în lista de rezultate ale căutărilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punctul de vedere al afacerii respective.

Optimizarea SEO - ce este și ce înseamnă promovarea online a site-ului?

Vrei site-ul tău pe prima pagina Google pentru cuvinte cheie relevante afacerii?

Prin intermediul unor servicii de optimizare SEO și promovare online pentru site-ul tău poți câștiga trafic pe site, vizibilitate crescută online și posibilitatea de dezvoltare a afacerii. Prin servicii SEO de calitate și campanii de advertoriale vă ajutăm să construiți nu doar un site, ci un brand online, să fiți vizibil pe internet și să beneficiați de creșterea reputației bune a site-ului.

Alege un pachet de optimizare SEO și promovare online. Cere ofertă

Cine are nevoie de servicii de optimizare SEO?

Acum că am stabilit ce înseamnă optimizarea SEO şi la ce serveşte – haideţi să vedem cine are nevoie de servicii SEO. În principiu – toţi!

Dar aici apare o problemă – e clar că două site-uri diferite nu pot fi în acelaşi timp pe primul loc în Google. Şi atunci, ce-i de făcut? Cine să se apuce de SEO şi cine nu?

Răspunsul e: cei care-şi permit să investească în asta. Cei care sunt pregătiţi să depună efort acum şi să aştepte rezultatele pe termen lung.

Optimizarea SEO stabilește direcția și stabilitatea site-ului în Google.

Acum că am explicat ce este optimizarea SEO a site-urilor web – rămâne să vedem şi de ce nu ne putem lipsi de SEO.

Lucrurile nu pot fi lăsate în voia sorţii, dar nici nu trebuie să forţăm nota. Scopul final al optimizării pentru motoarele de căutare trebuie să fie unul şi acelaşi pe tot ciclul de viaţă al proiectului sau afacerii online – îmbunătățirea experienţei vizitatorilor. Doar așa poţi fi sigur că site-ul va rezista situației destul de instabile din industria motoarelor de căutare.

Ce înseamnă promovarea online a site-ului?

Optimizarea SEO și promovarea online a unui site se poate realiza prin câteva metode dedicate acestui lucru, însă momentan mă voi axa doar pe importanța unor campanii de advertoriale de calitate.

O campanie de advertoriale te ajută să-ți indexezi site-ul în Google pe cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta. De asemenea, există multe alte beneficii. Ca și brand, dacă apelați la advertoriale într-o campanie de optimizare seo, pe lângă indexarea cuvintelor, aceste advertoriale prind bine și la awarness-ul brandului / magazinului sau serviciului pe care îl reprezentați.

O strategie completă de optimizare SEO și promovare online poate fi obținută prin intermediul unor servicii optimizare SEO de calitate, însă fără un audit SEO care să evidențieze punctele slabe ale site-ului, ale concurenței, dar și punctele tari, optimizarea SEO pentru motoarele de căutare nu este eficientă.

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online la agentia re7consulting, ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Articole relevante:

One thought on “Optimizarea SEO – ce este și ce înseamnă promovarea online a site-ului?

Leave a Reply

Articole recomandate

Metode eficiente pentru promovarea companiilor din România Un studiu realizat de compania iSense Solutions arată că peste 60% dintre companiile din România folosesc ca principal canal de promovare internetul. ...
Campanii targetate de promovare online versus campanii generaliste Încă de la apariţia publicităţii în mediul online a apărut şi dilema "campanii targetate de promovare online sau campanii generaliste în offline". În ...
Razvan Capanescu – Chief Creative Officer al McCann Worldgroup Praga Razvan Capanescu a preluat conducerea, începând cu 15 august, a tuturor diviziilor McCann Worldgroup pe care le va conduce din punct de vedere creativ...
Aplicația Kaufland Scan&Pay a fost lansată în România Kaufland România, cel mai mare retailer alimentar de pe piața locală, a lansat tehnologia digitală prin care clienții săi îşi pot face cumpărăturile r...