Retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016 este primul articol de acest tip pe care îl realizez de când dețin acest blog și în același timp, acest articol este o metodă bună pentru mine de a observa anumite aspecte și de a mă gândi cu plăcere la viitor.

Aș putea spune din punct de vedere al anumitor aspecte atât personale, dar și profesionale, faptul că anul 2016 a fost pentru mine unul al testărilor și al experimentelor. Am colaborat pentru prima oara în viața mea cu magazine de comerț online din China și alte țări pentru testare produse, redactare conținut în limba engleză sau română și multe alte lucruri faine.

Un alt lucru bun pe care l-am făcut să se întâmple anul acesta a fost faptul că am terminat Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion și că mi-am obținut diploma de licență cu nota 9. Tema licenței a fost: ”Fenomenul bloggingului în strategiile de relații publice” și mă gândesc serios să tranform câteva aspecte ale acesteia în articole pe ComunicarePR.

Așa cum am precizat la începutul articolului, anul 2016 a fost unul dedicat testării anumitor idei și al experimentării câtorva idei sau dorințe personale. Un an perfect din care am reușit să învăț lucruri faine și să îmi stabilesc mai bine unele obiective legate de viața personală, profesională și de traseul platformei ComunicarePR începând cu 2017.

Înainte de a vă prezenta planurile pentru 2017, aș dori să vă prezint statisticile ComunicarePR din punct de vedere al traficului pentru perioada 1 ianuarie 2016 – 31 decembrie 2016:

statistici comunicarepr 2016Ce îmi doresc pentru 2017:

  • Să îmi dedic mai mult timp pentru blogging și pentru realizarea de materiale faine de tip text, video, foto, pdf.
  • Să realizez cât mai multe proiecte faine, atât proiecte personale pe cont propriu, cât și să ajut cât mai multe persoane să-și lanseze un blog sau un site de prezentare prin intermediul serviciilor WordPress pe care le ofer.
  • Să colaborez cu mai multe agenții de publicitate și mai mulți clienți (comunicate de presă, etc.) și să mă implic în cât mai multe proiecte și campanii faine.
  • Să realizez colaborări faine cu: Google România, IAB România, Quickmobile și alte companii interesate de colaborare.
  • Să depășesc minimum 4.000 de like-uri pe pagina de Facebook sau maximum 5.000 până la finalul lunii Decembrie 2017.
  • Să dublez sau chiar să triplez traficul anual al blogului ComunicarePR.
  • Să lansez minimum 2 proiecte noi în mediu online.

Aceasta a fost retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016.  Vă mulțumesc pentru că ați urmărit activitatea ComunicarePR în 2016 și vă urez un an nou plin de fericire și realizări pe toate planurile vieții.

arrow_shareClick pe Share pentru a distribui şi prietenilor tăi! Îţi mulţumim! 🙂
Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online la agentia re7consulting, ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Articole relevante:

Leave a Reply

Articole recomandate

Metode eficiente pentru promovarea companiilor din România Un studiu realizat de compania iSense Solutions arată că peste 60% dintre companiile din România folosesc ca principal canal de promovare internetul. ...
How to write an advertorial that sells An advertorial is a combination of advertisement and editorial. It's a news or human-interest story that sells your product or service. The art of wr...
Interviu Radu Banciu despre emisiunea lui și despre Mircea Badea Interviu Radu Banciu: “Mircea Badea nu a fost o găselniță, Mircea Badea a fost un petec”, a spus Radu Banciu la Interviurile PaginademediaTV. De ce? ...
Razvan Capanescu – Chief Creative Officer al McCann Worldgroup Praga Razvan Capanescu a preluat conducerea, începând cu 15 august, a tuturor diviziilor McCann Worldgroup pe care le va conduce din punct de vedere creativ...