PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC) – The Clickbait Era.

Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b).

Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC – The Clickbait Era, accesați website-ul: cnsc.primeromania.ro!

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.

Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă.

Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv.

Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Conferințele The Clickbait Era

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

CNSC  este susținut de partenerii: Grup Renault, Pepsi, Bitdefender, Fornetti, Dobrogea, Rasta Monsta, Grand Papa, Editura Universitară, Editura ALL, Sian Image, Un băiat și o fată, Curtea Veche, Liceul Internațional de Informatică București, și de partenerii mediaRe7consulting, Studland, Cluj Life, Zile și Nopți, Iubesc Studenția, ComunicarePR,  Advertising4u, Canopy, StudentIQ, MemoPlus, ISIC România, IQads, Prwave, Cluburi București, The Institute, Studlife, ABC Antreprenori, Bucharest-Guide, Calendar Evenimente, Best Jobs, Gen 90, Goingout.ro, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Hipo, IntegralEdu, Creative Est Festival, Scoala ADC*RO, Student din Provincie.
_____________

Despre PRIME

PRIME este singura asociaţie de Relaţii Publice şi Comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 18 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de Comunicare. Asociaţia studenţească PRIME are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale, în Braşov şi în Iaşi.

Stoian Ciprian

Stoian Ciprian

Fondator at ComunicarePR
Specialist Marketing Online la agentia re7consulting, ofer consultanță strategică în domeniul promovării online. Dacă doriți să discutăm despre creșterea afacerii dvs. prin intermediul serviciilor de promovare online pe care le ofer, puteți intra în contact cu mine!
Stoian Ciprian

Leave a Reply

Articole recomandate

4 lucruri interesante in campanii targetate de advertoriale Acestea sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare atunci când realizezi campanii targetate de advertoriale: 1. Obiective Mediul o...
Cum sa foloseşti bloggingul pentru a obţine un loc de muncă Dacă ai deja un blog, ştii că această activitate este o modalitate foarte bună de a îţi exprima ideile, de a inspira discuţii sau de a intra în contac...
Jurnaliştii Sky News audiați pentru că „au pus în pericol securitatea naţională” Jurnaliştii Sky News care au realizat reportajul despre presupusul trafic de arme din România vor fi audiaţi prin intermediul unei comisii rogatorii i...
13 idei de articole pentru blog ComunicarePR vă prezintă 13 idei de articole pentru ale voastre blog-uri. Care sunt relațiile cu ceilalţi bloggeri? Care sunt paginile de Fa...