Cum creezi conţinut relevant pentru blogul tău

Cum creezi conţinut relevant pentru blogul tău
ComunicarePR.ro îți prezintă cel mai simplu mod de a obține articole pentru blogul tău. Nu vei mai fi nevoit să generezi idei, să contactezi content writeri sau să treci prin procesul de editare a conținutului pentru blogul tău sau al companiei tale. Cum creezi conţinut relevant pentru blogul tău? Îți prezentăm un serviciu uimitor de gestionare bloguri, care te va ajuta să îți transformi blogul într-un blog relevant, cu articole redactate profesional și optimizate SEO. 1. Articole de calitate și optimizate SEO: Metodele învechite de inbound marketing sunt depășite în prezent prin producerea de conținut de calitate în jurul nișei, industriei sau subiectelor pe care dorești să le abordez

150 idei de articole pentru blog

150 idei de articole pentru blog
ComunicarePR îţi prezintă 150 de idei de articole pentru blog. Aceste 150 de idei au fost publicate de câţiva bloggeri români pentru a ajuta bloggerii începători şi pe cei care au rămas fără idei de conţinut. Te chinui să găseşti idei interesante pentru blogul tău? Doreşti ca blogul tău să devină unul de succes? Ai nevoie de determinare şi perseverenţă pentru a redacta si publica articole pe blog în fiecare zi. Cunosc mulţi bloggeri care produc conţinut excelent şi pe o parte dintre ei îi vei regăsi în acest articol. Abordarea lor este diferită şi prin urmare am făcut această listă cu 150 de idei de articole pentru bloggeri. Această listă este mai mult decât suficientă pentru a te menţine

Retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016

Retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016
Retrospectiva ComunicarePR pentru anul 2016 este primul articol de acest tip pe care îl realizez de când dețin acest blog și în același timp, acest articol este o metodă bună pentru mine de a observa anumite aspecte și de a mă gândi cu plăcere la viitor. Aș putea spune din punct de vedere al anumitor aspecte atât personale, dar și profesionale, faptul că anul 2016 a fost pentru mine unul al testărilor și al experimentelor. Am colaborat pentru prima oara în viața mea cu magazine de comerț online din China și alte țări pentru testare produse, redactare conținut în limba engleză sau română și multe alte lucruri faine. Un alt lucru bun pe care l-am făcut să se întâmple anul acesta a fost faptu

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?
Există mai multe tipuri de advertoriale care pot fi utilizate atunci când realizezi o campanie de advertoriale. În primul rând, sunt tipurile jurnalistice generale: interviu, editorial, poveste, știre. Apoi putem vorbi şi despre advertoriale sub formă de tutoriale "cum să", liste de sfaturi și trucuri, studii de caz, etc. Un advertorial este tipul de anunţ publicitar care arată ca o ştire reală sau ca orice alt tip de material jurnalistic. Advertorialele sunt articole care au ca scop obţinerea de acţiuni specifice din partea unui public. Aceste articole au aspect de editorial, însă cuprind un conţinut plătit pentru a promova un produs sau serviciu pe care publicul este invitat să îl a