How to write an advertorial that sells

How to write an advertorial that sells
An advertorial is a combination of advertisement and editorial. It's a news or human-interest story that sells your product or service. The art of writing a good advertorial is to get the right balance between story and sale. Here's how: Define exactly what you're selling Define what you're selling before you start writing — being specific will help you find the story that fits. Imagine you're writing an advertorial about your new sports therapy clinic.

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?

Ce tip de advertoriale obţin cele mai bune rezultate SEO?
Există mai multe tipuri de advertoriale care pot fi utilizate atunci când realizezi o campanie de advertoriale. În primul rând, sunt tipurile jurnalistice generale: interviu, editorial, poveste, știre. Apoi putem vorbi şi despre advertoriale sub formă de tutoriale "cum să", liste de sfaturi și trucuri, studii de caz, etc. Un advertorial este tipul de anunţ publicitar care arată ca o ştire reală sau ca orice alt tip de material jurnalistic. Advertori

4 lucruri interesante in campanii targetate de advertoriale

4 lucruri interesante in campanii targetate de advertoriale
Acestea sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare atunci când realizezi campanii targetate de advertoriale: 1. Obiective Mediul online îţi oferă posibilitatea creării de reclame cu format şi conţinut specific obiectivelor campaniei targetate de advertoriale. 2. Targetare Cu toţii iubim remarketingul pentru rezultatele bune pe care le oferă acesta. Remarketingul pe Facebook poate returna rate foarte bune de conversie, la costuri mici

Campanii targetate de promovare online versus campanii generaliste

Campanii targetate de promovare online versus campanii generaliste
Încă de la apariţia publicităţii în mediul online a apărut şi dilema "campanii targetate de promovare online sau campanii generaliste în offline". În prezent, bugetele alocate pentru realizarea de campanii targetate au egalat sau chiar depăşit bugetele pentru mediul offline în anumite ţări. Argumente pro şi contra vor exista mereu pentru fiecare mediu în parte, dar realitatea este că de la an la an bugetele alocate pentru promovare offline scad şi se redi