Începând de astăzi, Advertoria devine parte a familiei Publyo, iar prima lansare în cadrul acestui parteneriat strategic va fi Advertoria Marketplace, pe 15 septembrie.
Acest marketplace inovator este conceput pentru a facilita întâlnirea dintre branduri și publisheri într-un mod transparent, eficient și benefic pentru toate părțile implicate.
Advertoria Marketplace va oferi o platformă completă unde brandurile pot descoperi și colabora cu publisheri de top, asigurându-se că mesajele lor ajung la publicul potrivit prin intermediul conținutului relevant și de calitate.
În același timp, publisherii vor avea acces la noi oportunități de monetizare, colaborând direct cu branduri care se potrivesc cu profilul lor editorial.
Lansarea Advertoria for Publishers – 15 octombrie 2024
Următorul pas va fi lansarea Advertoria for Publishers pe 15 octombrie. Această platformă le va permite să implementeze propriul marketplace bazat pe tehnologia Advertoria, oferindu-le toate funcționalitățile avansate ale platformei și posibilitatea de a gestiona direct relațiile cu brandurile.
Advertoria for Publishers va oferi publicațiilor flexibilitatea de a personaliza experiența pentru publicul lor și de a-și extinde capacitățile de monetizare, păstrând în același timp controlul asupra propriului brand și conținut.
CITEȘTE ȘI: Navigând spre succes în era Digitală: Publyo PRO, Aliatul ideal al Agențiilor SEO și PR
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |
Articolul Advertoria devine parte a familiei Publyo. Lansarea Advertoria Marketplace în 15 septembrie a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business