Bookzone a atins un nou record de vânzări după ce a reușit să vândă peste 225.000 de cărți în doar patru zile, dintre care mai mult de 100.000 în prima zi a campaniei de Black Friday. Mai mult, coșul mediu de cumpărături s-a dublat comparativ cu o perioadă obișnuită.
La momentul de vârf, pe site-ul Bookzone se aflau simultan peste 30.000 de utilizatori. Cărțile de dezvoltare personală s-au aflat pe primul loc în topul preferințelor de Black Friday, urmate de ficțiune, romance, cărți pentru copii și thriller.
CITEȘTE ȘI: Magazin social inedit în cartierul Crângași
Bookzone a introdus și o componentă interactivă campaniei, prin care cititorii au putut alege prețul unor titluri populare, printre care „Învățături de la Muntele Athos” de Părintele Pimen, „Jurnalul unui CEO” de Steven Bartlett, „Cât timp înfloresc lămâii” de Zoulfa Kaloufa și „Profesoara” de Freida McFadden.
Această inițiativă a captat atenția publicului, generând un număr record de vizitatori pe site și aducând mii de interacțiuni pe rețelele sociale și la radio. Cititorii au ales prețuri cuprinse între 9,9 și 15 lei pentru aceste cărți, atrăgând un număr record de vizitatori pe site.
Articolul Bookzone a vândut peste 100.000 de cărți într-o singură zi, de Black Friday a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business