Supermarketul online Sezamo sărbătorește doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, timp în care a crescut cu peste 150% față de anul precedent.
Peste 80% dintre furnizorii Sezamo sunt producători români, iar dintre aceștia, 30% sunt mici producători locali. Ceapa verde românească își menține și în acest an locul fruntaș în topul comenzilor, urmată de pătrunjel verde românesc și apă plată pentru copii.
Valoarea medie a unui coș de cumpărături este de patru ori mai mare decât valoarea coșului mediu dintr-un supermarket fizic, iar cea mai mare comandă din ultimele 12 luni a depășit 7.000 de lei.
Cel mai fidel client a plasat în ultimul an peste 250 de comenzi, o medie de peste 20 de comenzi pe lună, iar cea mai populară categorie de produse a fost cea de Fructe și Legume.
Flota de vehicule electrice a Sezamo a parcurs în ultimul an peste 4 milioane de kilometri, echivalentul a aproape 864 de drumuri dus-întors între București și Paris.
CITEȘTE ȘI: Atacatorii cibernetici abuzează serviciile de livrare
Operatorii exclusiv umani ai serviciului Customer Care au procesat în ultimul an aproape 100.000 de emailuri și au gestionat peste 9.000 de chat-uri online.
În plus, operatorii au preluat peste 123.000 de apeluri telefonice, cu o durată medie de aproximativ 2 minute și 39 de secunde. Durata de așteptare pentru preluarea apelului este de doar 7 secunde.
Sezamo este parte a grupului ceh Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa, activ în Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de).
MONEY BUZZ ■ ȘTIRI BUSINESS ■ ȘTIRI ECONOMICE ■ ȘTIRI FINANCIARE
Articolul Doi ani de la lansarea Sezamo în România. Creștere cu 150% față de anul trecut a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business