Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, se extinde în Iași

ComunicarePR
2 minute timp de citire

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, se extinde în Iași, la șase luni de la lansarea oficială pe piața din România. Ieșenii au acces la produse din 46 de locații și 12 parteneri.

Clienții din Iași pot achiziționa produse alimentare de la restaurante și magazine la reduceri cuprinse între 50-70%. Utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată.

Printre partenerii Munch din Iași se numără Friscot, Auguri, Local și Local by Krud, Bistro la Noi, Acaju, Pasta House, Kung Food, Harmony Cafe, Blue Acqua, La Papa’s Casa Grătarului și Fresh Apetit.

Unul dintre principalii parteneri ai Munch este simigeria PETRU, cu 30 locații înscrise în platformă: 27 în Iași și 3 în București. Clienții din Iași vor putea achiziționa produse tip brutărie și patiserie cu reduceri de până la 70%. 

Până în prezent, peste 31.500 de oameni au descărcat aplicația Munch în București și au salvat aproape 4 tone de alimente. În România, conform statisticilor UE, 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.  

CITEȘTE ȘI: HUF HAUS dezvoltă un nou prototip de casă

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |
Articolul Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, se extinde în Iași a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business

Distribuie Articol