Regista a ajuns la 1200 de clienți instituționali de pe teritoriul țării

ComunicarePR
2 minute timp de citire

La finele anului 2023, Regista a ajuns la 1200 de clienți instituționali de pe teritoriul țării, în creștere cu 30% față de anul 2022. Și cifra de afaceri a crescut cu 51% față de 2022.

Pe parcursul anului 2023, compania a demarat parteneriate cu peste 200 școli, licee și instituții de învățământ superior din România, o creștere cu 73% față de 2022 a portofoliului în zona educațională.

Cel mai folosit modul din suita Regista rămâne cel de registratură electronică, aflat în pachetele de colaborare pentru toți clienții soluției. În topul folosirii modulelor, urmează cele de e-Guvernare (folosit de 68% dintre clienți) și de Plăți online (folosit de 9% dintre clienți).

CITEȘTE ȘI: Regista oferă sprijin gratuit primăriilor încă nedigitalizate

Cea mai semnificativă creștere în privința unui modul a înregistrat-o în 2023 noul modul de identificare a identității la sediul instituției, folosit acum de peste 48% dintre clienți.

Cel mai digitalizat județ pentru platforma Regista este Ialomița, unde 59% dintre instituțiile publice de pe aria județului au ales digitalizarea prin intermediul suitei, urmat de Teleorman și Brăila.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |
Articolul Regista a ajuns la 1200 de clienți instituționali de pe teritoriul țării a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business

Distribuie Articol