Trendyol a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie locală de Black Friday, desfășurată între 5 și 10 noiembrie. În această perioadă, platforma a fost accesată de peste 3,2 milioane de vizitatori unici, înregistrând o creștere de aproape 50%.
Mai mult, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație mobilă din România, ocupând prima poziție în principalele magazine de aplicații între 5 și 10 noiembrie. Vârful comenzilor a fost înregistrat pe 8 noiembrie, cu o creștere de patru ori comparativ cu vinerea precedentă.
Cele mai comandate produse de către clienții români au fost puloverele, rochiile și hanoracele. În timpul campaniei de Black Friday, cele mai multe comenzi au fost plasate din marile centre urbane, cu București pe primul loc, urmat de Cluj-Napoca și Constanța.
CITEȘTE ȘI: Zitec a avut venituri în creștere cu peste 50% în acest an
Promoția de Black Friday a Trendyol a fost promovată de peste 1.000 de influenceri români care au distribuit un total de 9.000 de stories pe Instagram și Facebook pe toată perioada campaniei, marcând una dintre cele mai mari activări de influenceri din România.
Campania de reduceri Trendyol va continua cu o a doua ediție, sincronizată cu perioada de Black Friday la nivel internațional, care va avea loc între 26 noiembrie și 1 decembrie, sub denumirea „Black Friday Bestsellers”.
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți.
Articolul Trendyol a vândut peste 1,6 milioane de articole de Black Friday a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business