Un an de succese cu Publyo PRO: Interviu cu Vlad Cristian Gongu, Manager SEO la TheMarkers

ComunicarePR
6 minute timp de citire

Într-o lume digitală în continuă schimbare, inovația și adaptabilitatea sunt cheia succesului. Astăzi, avem ocazia unică de a discuta cu Vlad Cristian Gongu, Managerul SEO la TheMarkers, care ne va oferi o perspectivă aprofundată asupra parcursului și evoluției Publyo PRO în primul său an de activitate.

De la provocările inițiale la realizările remarcabile, Vlad va împărtăși insight-uri valoroase despre cum Publyo PRO a reușit să se distingă în peisajul digital și care sunt planurile pentru viitor.

Alăturați-vă nouă în această conversație captivantă pentru a descoperi din interior povestea de succes a unei inițiative ce transformă modul în care înțelegem și aplicăm strategiile SEO în era digitală.

Cum ai ajuns să lucrezi cu Publyo?

Cristi este unul dintre partenerii si prietenii nostri de multi ani, asadar noi am fost printre primii care au auzit de platforma Publyo. Dupa o prezentare precisa a platformei si a planurilor de viitor pentru acest proiect, am avut increderea ca acesta este pasul pe care trebuie sa il facem.

Dezvoltarea parteneriatului: Care au fost principalele etape în dezvoltarea parteneriatului dintre The Markers și Publyo?

Prima etapa a fost pitch-ul lui Cristi, insa acesta a fost o discutie informala la o cafea sau o bere, chiar nu mai stiu. Am fost atrasi de propunere, asadar a doua etapa a venit natural: o perioada de testare a platformei. Foarte important a fost ca intreg feedback-ul nostru a fost analizat si aplicat de cei de la Publyo pentru a imbunatati experienta de lucru si pentru a oferi chiar mai multe functii utilizatorului. Evident, etapa finala a fost sincronizarea sistemului nostru de lucru cu platforma Publyo, decizie care ne-a eficientizat modul de lucru din cadrul mai multor departamente.

Obiective și așteptări: Ce obiective ți-ai setat la începutul colaborării cu Publyo și cum s-au aliniat acestea cu viziunea ta?

Obiectivele au fost clare: scaderea cheltuielilor departamentului si o rezolvare mai rapida a problemelor de publicare ce generau intarzieri.

Scaderea cheltuielilor departamentului se traduce prin preturi mai bune pe care le putem oferi clientilor nostri actuali si potentiali, motiv pentru care am reusit sa nu majoram bugetele proiectelor active doar pentru a compensa scumpirile din piata din ultimii ani. Apoi, scaderea cheltuielilor departamentului SEO vine si din eficienta cu care lucram, iar platforma Publyo ne-a oferit solutii simple si rapide.

Legat de problemele de publicare sau diverse cerinte de la publisheri, platforma monitorizeaza, afiseaza si notifica utilizatorii atunci cand apare vreun stegulet rosu undeva. In plus, Cristi si echipa lui ne-au fost mereu alaturi pentru a urgenta anumite situatii. Sincer, cred ca am atins si depasit obiectivele catre care am pornit la inceputul colaborarii cu Publyo.

Provocări și soluții: Ce provocări specifice ai întâmpinat în acest parteneriat și cum le-ai abordat?

In parteneriatul cu Publyo nu am intampinat nicio provocare la care sa nu ma astept. Clasicele cerinte specifice ale publicatiilor, refuzuri de articole pe diferite teme sau intarzieri in publicarea materialelor trimise, in special in perioada concediilor. De multe ori, nici macar nu a fost nevoie sa verificam platforma, fiindca primeam telefon de la Cristi cu solutia pentru articolul nepublicat: ori o propunere pentru alta publicatie, ori o compensare in credite pe platforma, ori rezolvarea prompta a problemei.

Inovație în SEO: Cum a influențat Publyo strategiile SEO pe care le implementezi pentru clienții tăi?

Platforma nu a influentat foarte mult strategiile SEO pe care le-am dezvoltat pentru clienti, insa a influentat timpul de lucru dedicat fiecarui proiect prin eficientizarea aspectelor ce tin de publicarea articolelor de PR si branding.

Viitorul colaborării: Cum vezi evoluția acestui parteneriat în următorii ani?

Ma astept ca dezvoltarea Publyo sa nu incetineasca nici in 2024, exact ca dezvoltarea portofoliului de clienti The Markers. Cristi cauta intotdeauna sa dezvolte noi functii si automatizari care sa eficientizeze lucrul pentru clienti, asadar sunt ferm convins ca platforma va deveni un instrument chiar mai important pentru specialistii din digital marketing.

Sfaturi pentru alți profesioniști SEO: Ce sfaturi ai pentru alți profesioniști SEO care doresc să stabilească parteneriate similare?

Un parteneriat se bazeaza pe respect, transparenta, incredere si beneficii de ambele parti. Noi ne bucuram de aceste lucruri in parteneriatul cu Publyo si apreciem disponibilitatea si sinceritatea lui Cristi, asadar suntem foarte multumiti. Un sfat care nu se adreseaza exclusiv specialistilor SEO ar fi sa ofere aceste lucruri partenerilor si clientilor, astfel incat sa se poata bucura in egala masura atunci cand li se intorc. Un fel de karma, dar mioritic.

Reflecții personale: Ce lecții personale și profesionale ai învățat din acest an de parteneriat cu Publyo?

Dedicarea si perseverenta lui Cristi sunt calitati pe care le-am intalnit foarte rar in aceasta industrie, iar ele sunt decisive pentru succesul unui proiect. In acelasi timp, din acest parteneriat am invatat ca niciun obiectiv nu e prea indraznet sau prea departe atunci cand canalizezi toata puterea de munca pentru indeplinirea lui.

Distribuie Articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *